Wednesday, July 11, 2007

Totusi este o senzatie ciudata cand treci la imbarcare in aeroport, dupa ce faci confirmarea biletului electronic si nici macar nu esti rugat sa arati pasaportul...

Avionul meu spre Frankfurt se retine cu 20 minute si am intrat sa dau un semn de viata, caci nu am mai scris de aproape o saptamana. Sunt citeva subiecte despre care vroiam sa scriu (si cred ca o sa scriu), dar amanam pana voi avea mai mult timp si acces stabil la internet. Nu sunt sigur ca asa trebuie, caci blogul e blog si nu ziar, dar am inceput sa simt ca de cand cateva postari au fost preluate in presa nu pot scapa de dorinta de a scrie mai chibzuit si cantarit.

E inca o experienta noua, nu am stabilit o formula si o "politica editoriala" pentru acest blog, dar cert este ca nu as vrea sa fie un loc pentru articole "muncite" (de ce nu as scrie direct pentru publiciare?), ci mai degraba o formula de impartasire operativa a unor ganduri, informatii si perceptii la cald.

- Presedintele sarb Boris Tadic e un politician de anvergura (desi cunoscatorii spun ca mai are mult pana la Dzindjic)
- Belgradul moderat (Tadic) incearca sa convinga UE sa ofere un pachet de compensatii pentru acceptarea independentei Kosovo. Nationalistii (Kostiunica) si ultranationalistii sunt orbiti de istorie si pasiuni si sunt gata sa riste viitorul european pentru o batalie a priori pierduta, dar care ii face sa arate bine si patrioti adevarati.
- UE incepe sa constientizeze mizele destabilizarii Serbiei, dar nu e gata sa incalce procedurile
- Soros
- Rusia - contrar aparentelor, ar putea fi in pragul unei crize economice
- ..

No comments: